Tabaklar Mahallesi, Ali Rıza Tekemen Caddesi, No:9, D:5, Kat 2, 14100 Bolu Merkez/BOLU
Kalite Yönetim Sistemi 2015 yılı ile birlikte ISO 9001:2015 halini aldı. Bu yeni standart ile birlikte risk temelli düşünce yaklaşımı ağırlık kazandı. Firmalar 2015 revizyonunu 3 yıl içerisinde tamamlamak ve firmalarını bu şekilde güncellemek zorundadırlar.
HEDEFİ:
Kuruluşlarında kalite yönetim sistemi kuracak, uygulayacak ve/veya iyileştirecek katılımcılara; kalite yönetiminin temel prensiplerini, yaklaşımlarını, ilgili terimleri, tanımları ve standartları anlatmak. Anlatımları bazı eklerle desteklemek.
ISO 9001:2015 kalite yönetim sistemi standardının şartlarını açıklamak ve yorumlamak. Açıklamaları ve yorumları bazı örnekler ile desteklemek.
KAPSAMI:
0. Giriş
0.1 Genel
0.2 Kalite yönetim prensipleri,
0.3 Proses yaklaşımı
– PUKÖ döngüsü
– Risk temelli düşünce
0.4 Diğer yönetim sistemi standartları ile ilişkiler
1. Kapsam
2. Tarihçe
3. Terimler ve tanımlar
4. Kuruluşun kapsamı
5. Liderlik
6. Kalite yönetim sistemi için planlama
7. Destek
8. Operasyon
9. Performans değerlendirme
10. İyileştirme
11. EKLER (Örnekler)
– Korelasyon Matrisi (ISO 9001:2008’e göre ISO 9001:2015)
– ISO 9000:2015 Kalite Yönetim Prensipleri
– Yönetim Sistemleri Standartları Listesi
– ISO 9000:2015 Temel Kavramlar
– XYZ A.Ş. Hakkında
– XYZ A.Ş’ nin Prosesleri ve Etkileşimi
– XYZ A.Ş. Proses Tanımı
– XYZ A.Ş. Hedefler ve Performans Göstergeleri
– XYZ A.Ş. Kalite Politikası
– DOBİ Hiyerarşisi
– XYZ A.Ş. DFİ (Düzeltici Faaliyet İsteği) Formu
– ISO 9001:2015 Sürekli İyileştirme Mekanizması
KATILIMCILAR:
SÜRESİ: 1 gün
NOT: Eğitim sonunda katılımcılara katılım belgesi verilir. Eğitimler hakkında daha detaylı bilgi almak için lütfen bizimle temasa geçiniz.